پیمان و پژمان گنج آبادی پیمان و پژمان گنج آبادی ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

پیمان و پژمان گنج آبادی

سپاسگزار ام از پروردگار مهربانی و زیبایی

1396/5/1 0:42
نویسنده : مامان جون
140 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام امروز یکی از دوستانم بهم زنگ زد گفت چرا مطلبی نمیزاری  با پیشنهاد او حالا میخواهم  شروع کنم 

 

امسال  یعنی سال ۹۶ سال خیلی خوبی هست  عید امسال ما طبس بودیم چند روز و چند روز هم یزد و اصفهان خیلی خوش گذشت بهمون من و همسرم و پسرای گلم خیلی خیلی خوش گذشت امسال هم جز بهترین سالهای زندگیمون هست  بهارش و با عشق گذروندیم و تابستونشو هم با گرمی عشقمون میگذرونیم  خداروشکر و از عزیزانم ممنونم  چون هر سه تایشون به من انرژی مثبت میدن 

من عاشق همسرم و دوتا پسرهام  هستم  واسه همه دعا میکنم که همیشه شاد و سر حال با انرژیه مثبت  

به قول همسرم ما واسه باغ زندگیمون  خیلی زحمت کشیدیم روزهای خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و من هیچ وقت نمیزارم هیچ بادی طوفانی این زندگی مارو خراب کنه و خیلی جاها به من کمک کرده تا خسته نشم خیلی دوستش دارم  و  به غیر از همسری ما باهم رفیق و مونس هم هستیم خیلی راحت از خطا های هم چشم پوشی میکنیم با گذشت و مهربانی همیشه اگر یک کدوممون ناراحت بشه اون یکی دلداری میده همیشه سنگ صبور هم بودیم  اگه یه روزی مشکلی واسم پیش میومد ناراحت میشه و میگه نمیتونم ناراحتتیتو ببینم   و تمام تلاش اش را میکنه که مبادا من از موضوعی ناراحت بشم کلا هر چهارتایمون  شاد هستیم  و باز هم خدارو شکر میکنم که نعمتهای خوبی به ما عطا کرده 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)