پیمان و پژمان گنج آبادی پیمان و پژمان گنج آبادی ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

پیمان و پژمان گنج آبادی

ازدست این دو پسر شر وبلا

1393/1/23 12:46
نویسنده : مامان جون
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه سلاملبخند                     

الان که این مطالب را دارم مینویسم هردوشون خواب هستندخواب 

پیمان وپژمان خیلی شرو بلا هستند همیشه اتاق شون پر از اسباب بازی ها یس که باهمکاری هم شکستند تا ببینند داخلشون چی بوده یا اینکه دوباره به وسیله این دو برادر ساخته بشن واما وقتی من میرم تو اتاقشون وازشون میپرسم کار کدومشونه هردو همزمان باانگشتشون همدیگر را نشان میدن میگن این این و اونجاست که با بالشت و اسباب بازی که به جون هم میفتنداز جنگ این دو برادر

وبا نشون خوبی که دارن همه اسباب بازی ها درست به سر من میخوره  نگران

و اما خیلی وقتها با هم خوب هستند وقتهای که باهم همکاری میکنند ومن سخت مشغول غذا درست کردن هستم  که صدای پژمان را میشنوم  اروم میگه مامان هنوز نیومده یا میگه زود باش پیمان مامان داره کارش

تموم میشه تا متوجه میشم میرم سر وقتشون هر دوشون فرار میکنند و اما ....کاراز کار گذشته من میمونم و خرابکاری این دو پسر شر وبلا

بای بایتابعد وماجرای واقعی دیگه                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ندا
9 دی 92 21:04
مامان سمانه خودشو خفه کرده با پسرای اتیش
امیر محمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
24 دی 93 14:38
چه پسرایی به وب ماهم بیاین و نظر بزارین چون براتون چند برابر میکنیم .../// نظر به امیرمحمد فراموش نشه .....