پیمان و پژمان گنج آبادی پیمان و پژمان گنج آبادی ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

پیمان و پژمان گنج آبادی

تابستان ۹۶

1396/6/14 1:56
نویسنده : مامان جون
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم  که خاطرات منو میخونید 😊😉

تابستان🌅☉🌞 هم کم کم رو به اتمام میرسه اما یه تابستان خیلی خوبی داشتیم💗 به توصیه  بابا احسان من وبچه ها کلاس زبان ثبت نام کردیم کلاسهایمان در یک ساعت🕛 برگزار میشد بچه ها میزاشتم  بعد کلاس خودم شروع میشد بعد  بابا احسان بعضی وقتها میومد دنبالم باهم میرفتیم👫 بچه هارو از کلاس چهارتای می اومدیم خونه بعضی شبها هم کوه🏔🗻 یا صبح های زود پارک ملت🌴🌴🌳 یا خانه باغ ناظریه 🏡🌴⚘ انقدر برنامه داشتیم که نفهمیدم چطور تابستان تمام شد خیلی به چهارتایمون خوش گذشت من همیشه واسه همه مادر پدر ها واسه همه زنو شوهر ها و واسه همه زندگی ها دعا میکنم 🙏☝شیرینی داشته باشند  هرکس به هر ارزویی که دوست داره برسه  من به خدای خودم ایمان داشتم و دارم معجزهای دیدم در زندگی خودم که هیچ وقت فکرشو نمیکردم 💓همیشه خدارو در کنار زندگیم احساس کردم و این شادی و این نشاط که دارم از لطف خدا دارم از خداوند ممنونم از اینکه اطرافیانم انسانهای خوبی هستند😊😙  اینو نوشتم واسه اونهای که بعضی وقته خدا و کرمشو فراموش میکنند .😉🤗

کلا هرچه مثبت و با نشاط تر و ایمان به خدا یت قوی تر باشد🕋 فرد موفقی هستی و خدا رو هر لحظه در کنارت احساس میکنی  و هیچ وقت نا امیدی و شکست در زندگی ات رخ نمیدهد❤❤❤❤❤☝فقط خدا وصبر داشتن  وتحمل در همه کارها برابرست با موفقیت در کارهایتان.⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌹🌹🌹🌹🌹🌹 این پیشنهاد من و طرز تفکر من است. 💖❤❤ 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)