پیمان و پژمان گنج آبادی پیمان و پژمان گنج آبادی ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

پیمان و پژمان گنج آبادی

بدون عنوان

1393/2/18 21:05
نویسنده : مامان جون
176 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام             

این روزا امتهانات کلاسی  پیمان شروع شده و همینطور کارهای دیگه اصلا فرصت ندارم تو اولین فرصت که بیکار بمونم کمک پیمان میکنم درساشو مرور کنه  این اخر سال معلمشون  چون وقت کم بودسریع حروف ها را یاد میداد واسه اینکه پیمان خیلی گیج نشه منم کمکش میکنم   خلاصه بعضی روزا هم پژمان رو میبرم  پارک  اونم حوصلش سر میره تو خونه  و مدام نق میزنه  بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نهال
4 شهریور 93 16:26
سلام.خدا قوت ..خدا قوت..و خدا قوت.ماشالله به گلای نازت.خانمی.منم دو تا پسر دارم هشت و ده سال.مثل خودت صبح تا شب بدو بدو...اونا نفسای منن..فرشته های کوچک خوشبختی من.خدا رو میلیارد بار شکر برای بودنشون
مامان جون
پاسخ
سلام نهال جان خوش اومدی عزیزم منم خیلی خیلی خدامو شکر میکنم واقعا خدا به ما لطف کرده که این گلهای بهشتی را به ما هدیه داده